Kies een situatie

Post ontvangen?

Heeft u post ontvangen?

Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving.

 

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw documenten inzien en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.

iDEAL-betaalservice

Van Gestel Assurantiën is continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieuvriendelijker te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. U kunt ook direct betalen via iDEAL in een beveiligde omgeving.

Maakt u geen gebruik van automatische overschrijving, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw facturen via iDEAL te betalen. Dit kan zowel digitaal als fysiek. U ontvangt dan een e-mail van ons met de rekening. In deze e-mail staat ook een Betaalverzoek. Of er staat op de adresdrager een PTX-code waarmee u direct via deze pagina kunt betalen.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Alle betaalgegevens zijn voor u klaargezet.

Voordelen iDEAL

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden: iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling. U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

Post fysiek of digitaal

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u uw correspondentie digitaal. Hierdoor heeft u direct het gemak van de digitale postverzending.

Wanneer wij geen e-mailadres van u hebben, dan ontvangt u de post fysiek. Bij dit poststuk zit altijd ook een adresdrager met een unieke (tijdelijke) code waarmee uw poststukken ook digitaal in te zien zijn.

Post voortaan per e-mail ontvangen?

Door het invoeren van de code die vermeld staat op de adresdrager kunt u ook direct aangeven dat u de post voortaan per e-mail wilt ontvangen.

Wie is Postex?

Graag bieden wij u deze service. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt. U herkent ze aan dit logo.


Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com.

Vragen?

Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken, of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. De veelgestelde vragen hebben wij hieronder alvast op een rij gezet:

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex. Kan ik daar veilig betalen?

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

Ik wil altijd mijn post digitaal ontvangen. Hoe kan ik dit regelen?

Dit kunt u zelf ingeven door in te loggen via de unieke code op uw voorloopblad.

Ik heb een groene kaart digitaal ontvangen. Moet ik die ook printen?

Het is niet noodzakelijk om uw groene kaart te printen. Slechts voor een beperkt aantal landen is het nodig om deze te printen. Klik hier voor meer informatie.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL-betaling. Wat nu?

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button "Vorige" hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

Ons kantoor
Burgemeester Kerstenslaan 16
4837 BM Breda

Tel.  076 - 565 6050
Fax  076 - 561 3191

Contact

Autoruitschade melden
Onze website plaatst geen tracking cookies. Geïntegreerde (social) media als Facebook, YouTube of AddThis kunnen bij gebruik ervan dat wel doen.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat door een website op uw apparaat (computer, tablet of mobiele telefoon) wordt geplaatst.

Hoe wij cookies gebruiken

Wij plaatsen uitsluitend functionele cookies voor een optimale werking van de website. Bij uw volgende bezoek worden de cookies gebruikt om u te herkennen en dat maakt een volgend bezoek aan onze website gemakkelijker.

Cookies van derden

Bij de cookies die via onze website worden geplaatst, kunnen cookies van andere partijen zitten. Deze cookies meten bijvoorbeeld het gebruik van onze website. Deze zogenaamde statistische cookies geven ons inzichten waarmee wij onze website vervolgens verder kunnen optimaliseren om zo de gebruikerservaring van bezoekers te verbeteren. Deze inzichten gebruiken wij uitsluitend ten behoeve van onszelf en er worden geen gegevens gedeeld met derden zoals bijvoorbeeld Google.

Verder treft u buttons aan van bijvoorbeeld Addthis, Facebook, Twitter of LinkedIn. Met deze buttons kunt u informatie van onze website delen. Ook is het mogelijk dat er video's van YouTube op onze website staan of applicaties van andere partijen. Hiervoor worden cookies geplaatst vanuit deze (social) media. Wij hebben daar geen invloed op. Wilt u hier meer over weten? Lees dan de privacyverklaringen van deze (social media)kanalen. Daarin staat wat zij met de (persoons)gegevens doen die zij via dit soort cookies verwerken.

Uitschakelen cookies

U kunt het gebruik van cookies uitschakelen. Let erop dat u de instellingen apart voor elke browser en apparaat dat u gebruikt moet aanpassen. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.

Wees u ervan bewust dat als u geen cookies wilt, wij niet meer kunnen garanderen dat onze website helemaal goed werkt. Het kan zijn dat enkele functies van de site verloren gaan.

Slotopmerkingen

Wij zullen deze verklaring af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen.

Top